lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

FÖRSTA SKOLDAGEN SÅDÄRA

Kategori: Allmänt

Hejsan bloggen. Japp, då gör jag som alla andra och skriver om första dagen i skolan, men lite annorlunda än ''förjävligt'', ''tillbaka till helvetet'' osv... ni kanske inte visste det men jag gillar faktiskt skolan jag tycker oftast att de e skitkul, men ibland blir det ju sådär så man bara vill springa därifrån för att det är så tråkigt, men ny skola, nya möjligheter, eller vad säger man?! :D yes, men jag är så jävla nöjd med allt, asså ALLT! Klassen, lärarna, skolan, schemat osv.. men japp, började 8.30 i aulan idag, samlades alla sjuor, och så lite random snack.. sen fick vi veta våra lärare å så... jaja ointressant.. sen får jag min mbp i mitten av september ungefär... så yes. men som sagt jag e helt sjukt jävlanöjd med ALLTING i min nya fina skola, ♥ Men nu tänkte jag fixa mig lite för kvällen, typ tvätta smink, borta mina tänder, fläta mitt hår osv.. så allt e klart, sen typ uppi mitt rum och starta en film och ha ett glas vatten, å en halstablett eller två, jag e ju faktiskt lite sjuk.. men yes ska dra nu, hörs väl kanske imorn, puss♥ 
 
Dagens outfit, men har en MTVkofta oxå, kan visa den..
 
haha mobboffer på bilden, bad mamma ta bort mitt ansikte, så japp,.. hahha a men då vet ni hur den ser ut åxå.
 


men nu ska jag dra, hejdå / jossan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: