lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

Min dag i ord.

Kategori: Allmänt

Tjo mannen.. Min dag har varit bäst, bokstavligen, fast jag har vart dötrött hela dagen, men det gör inget. Okej, lets go. Pappa väckte mig vid 6 nånting, jag gick upp och fixade mig och så.. mamma åkte med mina syskon, lämnade på dagis och hos morfar, och jag var kvar hemma.. jag tog bussen som alltid går 07.44, och då hinner jag va i skolan en stund, och träffa mina kompisar i dom andra klasserna. Sen började lektionerna, min första var engelska tror jag, och den va typ en timme lång, sen hade jag 5 minuter på mig t skåpet, hämta andra saker och gå till rätt sal, och då hade jag so-prov, det va aslätt, och man FICK inte ens plugga till det, sen när man var klar skulle man fortsätta arbeta efter planeringen som jag snart klar med (helt sjukt egentligen?!) så det gick bra, sen hade jag 10 minuters rast, om man kan kalla det rast? sen hade jag språkval och det var rätt ok som vanligt, jobbade med fannie osv.. sen tror jag att det var lunch, åt samma som alla andra dagar den här veckan, morötter, gurka och kyckligsallad.. standard, haha.. (den andra maten har vart äcklig så..) sen drog jag, fellisson, björkman och nathalie t fritidslokalen, men jag och linnea har skittråkigt där nere så vi gick upp och letade efter micke men han satt tydligen och åt, så det blev inge öva idag... ah justfan, mötte tim nånstans där emellan oxå.. sen så hade vi matte, äntligen har vi fått tillbaka våran lärare. :) det var en vanlig lektion lixom, med lite snack och jobb i boken. Sen så hade vi bästa lektionen hittills, Nolabb, och en vikare som hette Marjam, bästa vikarien någonsin! Jag satt med felicia och linnea, sen så stog tim, amina, mathilda och dom där utanför som vanligt, sen öppnade marjam, och då frågade tim om dom fick komma in, och dom fick det, så gjorde vi massa kul, orkar inte skriva de just nu men a, sen så fick vi sluta 35 minuter tidigare för att vi inte hade nått annat att göra, sen så väntade jag, felicia och linnea på tim, och så bestämde jag och tim att vi skulle åka samma buss, så vi gick t busshållplatsen och sjöng lite 1D låtar och så, sen så km jag hem och drog direkt t akuten med min syster (och mamma, pappa och dom andra systrarna då såklart.) och kom hem för kanske 30-40 minuter sen? Jaja, min dag har vart bra iallafall och nu fick jag mensvärk så ska ta ipren och sen lägga mig och sova tidigt. men vi hörs typ imorn, PUSS

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Älskar dig Jossan

    Svar: Jag älskar dig oxå mormor ♥
    Jossan och Whilma

    2012-09-10 | 21:33:41

Kommentera inlägget här: