lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

hohohoh bjuder på en bild.

Kategori: Allmänt

När jag var och shoppade för ett tag sen.. 
 

Okej kör väl på ett litet inlägg nu på morgonen när jag hinner och allt! 
Ja, jag mår INTE bättre idag, men jag ska ta en ipren och åka till skolan ändå, för att jag har mm, och jag vil VERKLIGEN INTE MISSA DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!111!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Musik och Media är mitt allt ♥
 
Jaja, jag har haft en känsla hela veckan av att jag kommer få min macbook nästa vecka, (vi får ju inte veta när vi får dom för det kan bli inbrott) och vissa lärare tänker inte på vad dom säger, så en lärare ba: men ni får väl dom nästa vecka väl? och vi ba: vi får inte veta,.. och då sa läraren: oj, aha............ HAHHAHAHAHA så vi får dom nog nästa veckka, och då blir det ÄNNU MER inlägg varje dag, men jag funderar på att blogga på en ny blogg, men jag vet inte, jag gillar lesfilles ♥ men nu så ska jag klä på mig och så, och sen sminka, fixa håret osv... vi hörs, puss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: