lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

gråter, så jävla vackert.

Kategori: Allmänt

Så jävla vacker video, kan nästan inte sluta gråta. Jag klarar inte av att se sånahär videos, det får mig bara att börja gråta. Det är så vackert när man ser så mycket känslor, lixom kan ni tänka er själva att eran pappa/mamma åker iväg och krigar för erat land, och riskerar sitt liv på det, helt sjukt. Läste en kommentar på YouTube där en kille berättade att hans pappa åkte till Afghanistan när han var 4 år, och så sa pappan innan han åkte att ''jag kommer tillbaka om 4 månader.'' 9 år senare satt sonen och mamman hemma, och pappan hade fortfarande inte kommit hem, då sa mamman att pappan hade dött i en bombexplosion. Asså bara tanken gör mig illamående, att det finns så underbara människor som riskerar sitt liv för sitt land, är helt sjukt. Kärlek och stor respekt till soldater, STAY STONG!!! 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Dom är fantastiska....
    Kan säga att jag grät när jag såg filmen, var tvungen att pausa för jag såg inget.
    Kan bara tänka dom 4:a gånger Johan varit borta och alla känslor och tankar som finns då.
    Kram på dig Jossan som uppmärksammar detta.
    kramar till dig

    Svar: Ja det är helt sjukt att du klarar av det, jag pausade runt 5-6 gånger, kunde inte sluta gråta. Johan är så himla stark som orkar vara med om något så jobbigt. TÄNK ATT HAN HAR ÖVERLEVT ALLA GÅNGER!!!!! Älskar dig gudmor <3
    Jossan och Whilma

    2012-09-10 | 21:48:58
    Bloggadress: http://lillakatarina.blogspot.se

Kommentera inlägget här: