lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

dålig update.

Kategori: Allmänt

hej bloggen.. jag får min macbook air om typ 2 veckor ungefär, lärarna säger inga datum för att det vart inbrott och nån snodde 100 macbooks och lalalla.... men japp, då kommer det bli uppdatering igen, iallafall från mig, whilma bloggar typ aldrig, och hon har redan 3 macbooks, satt a... juste, vet ni vad som hände igår? min telefon gick sönder... så har klarat mig utan facebook, kik, sms, instagram, bloggar osv sen igårkväll.. jävla skit.. men ska få en ny telefon så de e lugnt! :D men nu ska jag äta en rostad macka, sen tvätta piercing, borsta tänderna, byta om, sen lägga mig i sängen och kolla en bra film, eller nått tv program.. hittar väl på nåt.. tänkte skriva kika med tim, felicia, linnea och nathalie, men har ju ingen fucking telefooooooooooon. -.- jaja.... OMG SNART FINNS JAG PÅ YOUTUBE, eller snart och snart, i typ oktober/november nått sånt :D jaajja men skitsamma, vi kanske hörs imorn, puss! <3

-josephine-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: