lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

Cause when you're halfway up you're always halfway down,.

Kategori: Allmänt

Hej bloggen, var hemma från skolan idag, mådde inte alls bra, feber, skakade tänder för ja frös så mke, hade värsta huvudvärken osv, men jag fick va hos morfar och vilade/kollade på glee och de okända och sov hela dagen.. mår lite bättre, kommer lägga mig astidigt idag så jag får mke sömn, så får jag hoppas på att jag är frisk imorn, för har Musik och Media + nån Analys om en bok, fast de e aslätt så jag behöver inte oroa mig ;)
Chattar just nu med linnea på facebook om vilka låtar som är bra osv, jag tror de kommer bli awesome tillslut! :D
 
Men nu så ska jag fortsätta ta det lugnt, för det behöver jag, sen har jag ont i den här jävla tandställningen oxå.
 
Men jaja, puss hejdå. ♥
 
hata att va sjuk.
hahahah vacker va?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: