lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

FÖRLÅT ÄLSKLINGAR

Kategori: Allmänt

Förlåt för att jag inte bloggat, men jag har haft så sjukt mycket i skolan och har skitmke prov osv.. Så jao, men jag ska försöka blogga lite i helgen, men vi får se hur det går.. Jag sitter i klassrummet har precis gjort färdigt mitt spanskaprov, och nu fick vi göra vad vi ville (mobil/dator osv..) Så jag ska försöka blogga lite under dagen oxå när jag kan och hinner.. slutar 13.30 idag så de e najs, kanske ska börja videoblogga mer? för det är lättare för mig med tanke på att jag har videofyme i mobilen och då är de bara att filma så läggs det upp sen. men jaja allt löser sig. Nu ska jag titta på hus i usa (på datan) för att jag saknar mitt fina land så mycket, och kimberly ååååååååh VÄRLDENS BÄSTA SYSSLING. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Men ja, vi hörs sen, PUSS ♥
åh vad ful hahahahhaahahahaa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: