lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

Sur,.... inget att göra fram till 11.10... -.-

Kategori: Allmänt

Hellujschan.... Just nu är jag sur på min lärare,... hon frågade hela klassen vad man skulle jobba med... i klassrummet var det typ valfritt... sen skrev hon upp alla som skulle vara i klassrummet... sen skev hon upp alla som skulle vara kvar i klassrummet... sen annars å skullle man typ få vara lärare åt treorna... vissa skulle ha svenska och några matte... då ville jag vara svenska lärare, men en då fick jag inte det för att jag redan hade vart lärare en gång... så nu gick jag med malin som ska göra färdigt drakägget.... så nu fick ni ju ett extra inlägg.... Idag efter skolan så ska jag vara med whilma... hon slutar 15.00 och jag 14.40.. perfekt ju, eftersom att vi inte går i samma skola så tar det ju ändå lite tid för mig att komma dit :) men jaja, nu ska jag väl hitta på något annat.... puss


/ jossi <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: