lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

Sjuk, troligtvis ingen camping i helgen... :(

Kategori: Allmänt

Hej bloggen, jag är sjuk, kanske inte smartaste valet att bada i brosjön två dagar innan man ska iväg? jaja, skitsamma, det blev som det blev, kul hade jag ju iallafall. Ja men a. Igår så drog ja och mötte Nadja och Filippa innan nedfarten till brosjön, sen gick/cyklade/sparkade vi ner till brosjön,.. Det blåste lite men inte så att man frös direkt.. Jag bytte om, nadja och filippa hade redan gjort det hemma. Sen så bestämde jag och nadja att vi skulle göra precis som vi alltid gör, alla år, att springa från den ena sidan av den långa bryggan till den andra sidan och hoppa ner, men nadja brukar ALLTID, ALLTID, Fega ur totalt första doppet, och andra, och tredje, och ibland tillochmed fjärde... Filippa stog kvar där uppe på gräset och skrek; JAG VET INTE OM JAG VÅGAR LÄNGRE, JAG FRYSEEEEEEEER!! Men a, jag och nadja sprang upp på bryggan.. Och innan vi började springa så sa Nadja: Jossan, du får lova att hoppa i.. Och jag svarade: Ja såklart, men då får du lova att du oxå gör det. Hon sa: JA såklart?! A men iaf, vi började springa och jag hoppade i, men sen märkte jag att på bryggan stog nadja kvar och tittade på, sen hörde jag hur hon sa: Jag vågade inte :$... Jaja, första doppet va det så kallt så att jag inte kunde andas, sen vart det skööööönt :D Men a iallfall, asså det är väldigt jobbigt att förklara varenda detalj, men a det va kul iallafall! Sen när jag gick hem igen så började jag frysa, kände hur jag började bli täppt i näsan, och hela den dagen hade jag SÅ SJUUUUUUKT JÄVLA ONT I HALSEN OCH INGEN HADE EN FUCKING HALSTABLETT I SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och HELA natten har jag frusit, JÄTTEMYCKET, och jag vred och vände mig, precis hela natten.. Sen imorse när jag vaknade hade jag SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT ont i mitt huvud, men jag gick ner, hämtade en tjock mysig kofta och sen vart jag helt plötsligt jätteyr.. så jag satte mig på golvet i hallen, och jag hörde mamma ropa: Jossi, kom ner nu.. Och jag svarade: Jag är redan nere, i hallen.. Då kom hon, sen kände hon på min panna, och sa: Ta tempen, sen går du upp och lägger dig igen, du ska inte till skolan idag, du är för sjuk... Så aa, jag har legat i sängen hela dagen, skrivit lite med VÄRLDENS BÄSTA PATRICIA ♥ och lite annat, men aaa det händer ganska mycket.. Imorgon så ska jag iallafall med till karlskoga, fast jag tror inte det blir camping med felicia i Malmköping, vill inte riskera att bli sjuk igen... Så stannar hemma efter det, å jag är frisk till på lördag då Sofia med familj kommer hem till oss... Just nu har jag 38,4 graders feber, intebraintebra, så jag tog en ipren, undra fall ni fortfarande läser, HAHA...  men aa, nu ska jag sluta skriva och dricka cola istället, puss på er, krya på mig <3

/ Jossi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: