lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

Joosssssiiii här <3

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan mina små sötnosar, det va rätt längesen jag bloggade nu. Just nu skypar jag med Felicia och hon failar typ heeeeela tiden. Justfan, igår så skypade jag i typ 5 timmar samanlagt, 2,5 ungefär var med Johanna, världens bästa kusin, sen så va de typ 1 timme men Marcus bästavän, sen typ 1 timme med mormor och morfar (hehe) och sen med Min kära syssling Kimberly i USA. Men ja. Så jag vart typ överlyclig när jag hittade deras skype som dom använder (dom har haft andra innan) så jag ringde upp dom när jag faktiskt märkte att dom va inne, dom visade runt i huset och så, sen fick jag se jacuzzin och deras asstora pool. Jag längtar sååååååååååå mycket till 21 juni, ch visste ni att jag faktiskt ska fira midsommar i USA? iår alltså. Så typ två dagar efter att jag åker till USA så har vi värsta festen där hemma hos Kimberly och hennes föräldrar. Men a. Om ni vill veta något mer och Kimberly så kan ni fråga i kommentarsfältet, så ska jag fråga så gott det går. Ja men jag har väl sjukt tråkigt som vanligt, och jag LÄNGTAT TILL DEN 17 MAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja och då undrar ni säkert varför. Jo det är så att jag ska åka till min morbror då, han bor i karlskoga så vi träffas inte så ofta, och nör vi ska åka hem från honom så släpper världens bästa föräldrar av mig i Malmköping tror jag att det va. För att då så ska jag nämligen campa med Felicia, hon som jag skypar med just nu. Vi campar från den 17 till den 20, så det blir naaaaaajs, vi ska bo i husvag, och jag tar med systemisen såklart, så ni kan räkna med en enoooooorm bildbomb, jag menar, jag e ju mes Felicia, och när hon e med min systemis så tar vi över 1000 kort på en dag. Eller a , sist vi va med varandra vart det runt 1700 kort, hehe :$ <3
Ja, ni har saknat mig va? Jag har saknat er oxå, så se till att sprida lesfilles, och KOMMENTERA! <3

Puss på er vackra <3 / Jossi

Bilden jag tänkte ladda upp vill inte ladda färdigt, så ni får en bild sen, puss älsklingar ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: