lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

If I Was Your Boyfriend I'll Never Let you Go ♥

Kategori: Allmänt

image description

Hejsan, har helt seriöst glömt att blogga idag, förlåt.

Jaja, var hemma idag oxå, för att jag har feber, men jag börjar bli bättre och får gå till skolan imorgon,
jag börjar klockan 07:30, åååååååååh :(

Asså hela min klass möts vid solbos busshållplats halv åtta, sen tar vi bussen som går till TC klockan 07:36,...
Sen hoppar vi av vid TC och tar tågen som går 48, till SPÅNGA...

Ja och vad ska min klass göra där då undrar ni säkert nu..
Jo det är så att vi ska spela slutspel i Fair Play Trophy Cupen...
Ja, det ska väl bli kul att sitta på en tråkig läktare hela dagen, nej med det är ju kul att vi har gått vidare så långt :D

jaja, men jag lever och så, see ya later aligator :))))

Hejdå/ Jossi - Muppiot <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: