lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

här ska det stå en rubrik

Kategori: Allmänt

Hej alla sötnosar!
Nu kom jag på att vi ska ha engelska förhör idag och jag har inte övat ett skit! Åhh..Aja jag har typ läst igenom orden,  men asså jag har inte direkt pluggat. Man ska typ kunna några ord och kunna svara på enkla frågor om texten. Ja..Jag ska väll snart dra t plugget men pallar inte komma så tidigt som jag brukar.
Nu är kl: 07.05. Och jag brukar vara i skolan kl: 06.30. Men så tidigt pallar jag inte vara där idag! Ne ne..

Weeeii, nu har vi äntligen beställt min IPhone 4s. Det är vit och kommer om ca: 1 vecka typ.
Jag har längtat efter den här dagen läänge! Vi beställde den typ genom Tele2 eller nåt..Om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt! Aja det ända som är viktigt e att jag ska få den snart!!

Skriver nog lite mer om min dag i skolan å så, när plugget har slutat och jag har kommit hem! Slutar kl: 15.00 idag, tror jag i alla fall.
hejdå //Whilma-Iddimupp


vit! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: