lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

Dag 7: 10 fina meningar

Kategori: Allmänt

10 fina meningar kommer här! :D
1: live your life right not left
2: de finaste ögonen har gråtit de hårdaste tårarna
3: för världen är du någon, för mig är du världen
4: jag är fin men inte vacker, jag är söt men inte underbar, jag är den jag är och det kan ingen ändra på.
5: i can se the world through your eyes.
6: en riktig vän står kvar bredvid dig även när du har fel, men vem som helst kan stå bredvid dig när du har rätt.
7: folket börjar förbruka ordet hora nuförtiden. En hora är en som säljer sex, inte en som dissar dig.
8: ett leende sker i ett ögonblick, men minnet av det kan finnas kvar en livstid.
9: jag spottar inte på marken så länge det finns människor som förtjänar det i ansiktet.
10: det är klart att jag blir avis när du kramar någon annan, eftersom då har ju den personen hela min värld i sina armar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: