lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

God morgon, grym dag med Moa, Emelie och Madde igår, löv ju bejbs <3

Kategori: Allmänt

Hejs, igår va jag på grönan med Moa, Emelie och Madde, sjukt underbara tjejer dedär! Aja, men de va ju spöregn hela dagen, men vad gör det lixom, tjejer tål allt? Det är ju bara vatten! Jag räknade ihop på ett ungefär och jag åkte popexpressen, katapulten, jetline, twister, kvasten, bläckficken, blå tåget och allt 58-60 gånger, så det vart mycke åka igår! Det var INGEN kö på jetline och twister, så vi fick sitta kvar i karusellerna och åka fler gånger, så jävla niiiiiiiiiice ;D Om ni vill veta så fastnade min väska i den dära rullsaken som man åker ner på i lustiga huset, så jag hängde där och ba: MOA HJÄÄÄÄLP MIN VÄSKA HAR FASTNAAT!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAJ :( så nu har jag ont i armen,.. Moa bara stog där nere och skrattade, dum :( Jaja, skitsamma.. sen när jag, Moa, Emelie och Madde gick i lustiga huset så åkte jag och Madde ner flygande mattan, och hon hade gummistövlar på sig, och om man har det i lustiga huset måste man ta av sig dom när man åker ner, annars kan man fastna och blablabla, och MAdde är lite längre än mig så hon satt bakom mig, och vad tror ni hon gör?! Hon fucking slänger hennes stövlar rakt i facet på mig, så jag hade leopardgummistövlar i ansiktet på bilden... HAHAHAHAH galna fan.. orkar inte ta allt så detaljerat... men vi hittade ingenstans att äta, för vi skulle först äta på Kaskad, men det var helt proppfullt, så vi tänkte köpa kebab, men dåmåste man sitta ute, så vi sprang runt hela grönan med våran kebab och sen så satte vi oss på matvraket, med de va aaaaaaaaaskallt även fasst det fanns värmelampor, men dom där jävla dörrarna går ju inte att stänga.. :( Skitsamma.. Orkar inte skriva mer nu, vi hörs sen.


pusssss ♥ / Jossi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: