lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

BRAVE

Kategori: Allmänt

Hej Bloggen, snart ska jag på bio med kimberly, taggad som fan, känns ju skönt att se en film som Svenskarna inte ens vet om, eller gruppkramskilleeeeeeeeen kanske vet om den eftersom att han oxå är i USA men ändå. Jaja, vi ska se filmen Brave, vet inte riktigt hur jag ska förklara vad den handlar om men jag kan ju beskriva lite efteråt, men det är iallafall den mest visade filmen i USA just nu, den ligger 1a på nån lista oxå. Men nu ska jag typ kolla på videos på yt, så bloggar efter filmen, Sen vill jag bara säga GRATTIS till Patricia som kom in på gymnasiet, du är awesome, puss <3

Kommentarer

  • Vicki säger:

    Jag älskar trailern till filmen! Du får berätta sen om den är bra :)

    Svar: Den är AWESOME! Du måste se den sen! Tänkte kolla på Katy Perrys film oxå när den släpps :D <3
    Jossan och Whilma

    2012-07-01 | 00:38:53
    Bloggadress: http://vickiszag.blogg.se
  • mamma säger:

    Längtar efter dig mitt hjärta <3

    Svar: jag längtar efter dig oxå, snart kommer jag hem <3
    Jossan och Whilma

    2012-07-01 | 08:07:35

Kommentera inlägget här: