lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

NAVELPIERCING

Kategori: Allmänt

hejsan alla fina. Jo det var så att igår åkte jag, mamma, mina systrar och A till en piercingstudio, och jag skulle ta en navelpiercing... Jag var verkligen nöjd med min piercare Ida.. så jävla trevlig.. men jaja iallafall..  det gick skitsnabbt, mamma skulle gå ner för en backe och ta ut lite mer pengar, (150 till, jag hade 500) så a.. när hon kom tillbaka var jag redan färdig. ^^ men ja, jag har en jättefin piercing...
 
så ser den ut :) 
 
Så den ska jag ha i minst 6 månader, och tvätta med koksaltlösning på morgonen och klorhexidin på kvällen, och allt med en kompresser :) (läste på en lapp vad de hette ;))
 
Jag vill ju att de ska läka rätt och inte få infektioner, så jag ska sköta dehär! 
 
men japp.. här kommer en dålig bild . (varning för hårig mage haha)
 
den gick inte att rotera så nifår vrida på huvudet ;)  men där e min piercing :) 
 
 
Men nu ska jag va med johanna, och sen ska ja äta frukost :) 
 
HEJDÅ! / Jossan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: