lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

kommer kanske bli sämre uppdatering fram t augusti.

Kategori: Allmänt

Hej bloggen, jag sitter vid en annan data än vad jag är van vid nu... jag är ju van vid macbook, och knapparna dsitter typ på andra ställen, så ursäkta mina stavfel som kommer bli många i det här inlägget, sen har jag långa naglar, som gör det ännu svårare ;) hahahah.

Men tänkte bara skriv att uppdateringen kanske kommer bli sämre nu fram till typ 23-24 augusti... då min egna dator är trasig, och jag lånar mammas eller pappas ibland. men i augusti, då får jag min älskade macbook pro. och DÅ kan ni räkna med inlägg, på morgonen, rasterna/dagen, eftermiddagarna, kvällarna, och hela tiden :D tänkt kanske starta en ny blogg då oxå, med grym design osv efter som att jag har tillgång t dator 24/7 då :D och den bloggen kommer bli bäst, och sen ska jag fråga alexandra och hon kan länka min blogg i hennes blogg, jajajajja, men nu ska jag måla alice naglar.... hejdå.

puss <3 / Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: