lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

When I say Justin you all say bieber, JUSTIN! -

Kategori: Allmänt

JAG ÄR SÅ FUCKING LYCKLIG!

''- Känslan när mamma visar mig Justin Bieber biljett på skype, och jag har ståplats på parkett....''

assåsåsåsåsåsååsåsså jag älskar min mamma och pappa mest utav allt jag är fan helt hpoudhfigsdhrgoiudhvjgaerhugiaerhgiuethiwhrtoihtboirhbi död. Asså helt seriöst, kan inte fatta... :O sen så ba kommer jag där helt överstolt och har hans parfym girlfriend, och typ ingen annan har den :3 mohhsahhaahhahahaha!!!?O23p'05i340IT#


Ojojoj, bloggar senare när jag lugnat ner mig lite, tror jag ska ta ett dopp i poolen...

Kommentarer

  • din fula apa säger:

    SLUTA SKRYTA! FACEBOOK O NU ON THE FUCKING BLOG? VI BRYYYYR OSS INTEEEEE!

    Svar: Vem är du? Men om du tycker att jag skryter verkar du väl bry dig, eller? Vem du nu är, låt mig vara, om jag skryter, låt mig skryta. Jag tar faktidkt inte åt mig av er idioter som tar er tid att lägga onödiga kommentarer. Sen så ser jag ditt IPnummer!
    Puss! / Jossan
    Jossan och Whilma

    2012-07-12 | 20:33:08
  • Patricia säger:

    fuck you fittjävel, använd ditt riktiga namn istället och stå för det du säger. hoppas du får pannbenet inslaget.

    läs inte om det inte passar dig, och att skryta? hon har i alla fall föräldrar som älskar henne ditt jävla pissluder.

    PUSS JOSSAN JAG ÄLSKAR DIG1

    Svar: älskar dig oxå patricia, du är mitt allt efter min familj, puss <3
    Jossan och Whilma

    2012-07-13 | 14:51:15
    Bloggadress: http://patriciahg.blogg.se

Kommentera inlägget här: