lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

jävla ben, nu kan jag inte bada. fuck it.

Kategori: Allmänt

Hej, idag var jag, kimberly, mormor, morfar, lasse och lena på Jellybeans och åkte rollerblades (inomhusbana) och tror ni inte att jag va så osmart man kan vara och tar på mig låga strumpor? Jo, så efter några varv kändes det jävligt obehagligt, så jag tänkte gå bort från banan och kolla mitt ben, och vad ser jag? Ett stort fkn brännsår, och det rinner ut sårvätska som är rosa/röd/genomskinlig, och det sved i kanske 1,5-2 timmar.... sen när det äntligen gått över tänkte jag prova att bada (nyss) för att se om det svider, så jag tog ner det benet i poolen och helvete vad det sved...... Så, a, nu kan jag inte bada heller, och hur kommer det bli när jag solar då?! ÅHÅHÅGÅGÅHÅHÅDgjsroidhtkfituhgirdtjhfgldifjhiutfgjiusrtkg.
Någon söt som vet när brännsår brukar läka? jag har glömt, det var ett tag sen jag fick mina från mina skor i backen med saga, glömmer aldrig... ÅHNEJ JUSTFAN DÅ FICK JAG ÄRR, TÄNK OM JAG FÅR DET NU OXÅ, ÅÅÅÅÅÅÅÅH ÄNNU MER FUCK IT, ju ska jag ta en GoGurt eller IcePop så jag blir glad, sen ska jag ta på mig onepiecen tänkte jag skriva, men ska nog ta på mig Adidasbyxor, Justicelinnet, kör på långbyxor, det e lite kyligt........ ska kolla hur många grader, ska bara klä på mig (sitter i bikini fortfarande......)

Nu har jag klätt på mig, ska bara kolla graderna nu :)
28 grader, men det är faktiskt kallt för att vara usa ;)

justeeeeee, imorgon e det 4th of july, awesome, kommer ta kort med systemisen, och sen kommer BENNY HIT DEN 7E OMG SÅ GLAAAAADADDSDOFPDGASOPRGSPFG hoppas bara han ska till wilmington,.... ;'/

undrar hur långt inlägg dehär e, jaja... funderar på videoinlägg,... kanske ska fixa ett? :D

jaja, vi får se vad ni tycker ;D
en bild på mig och kimberly bara...:
 
 
 

ånej. fel bild, men orkar inte fixa, okej, en bild på mig. HAHAHAHAHAHHAHHAHA ful och mobbad men en grön glass som smakar cola men egentligen ska smaka grönt äpple...? 


men ni orkar nog inte läsa mer, så vi ses sen, puss <3/ Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: