lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Tja, tänkte bara skriva lite.... Ser ni att min näsa ser lite bränd ut på bilden? för det är den.
JAja, igår var vi på Wrightsville igen, jag provade surfsaken, mormor oxå.. Jag fick vågor efter vågor över mig, jag ser inte ut som mig själv längre, jag fick färg överallt, sen går det ju snabbare i saltvattnet, ni ska se min rygg, HAHAHAHA. Justfan, igår när vi skulle åka hem så kom det en redbullbil.. och i den så var det två trevliga tjejer som gick och bjöd alla som ville ha på redbull, så vi tog 5 stycken, HAHAHAA.. Gott var det iallafall. Sen fick vi nån redbullsak där det står typ fakta om redbull och sånt.. Och sen är den formad som en redbull och så, a ni fattar säkert.. Men nu är klockan, vad är den? ehm, 08.54 här, och det är 33 grader eller mer, det går fort här vetni ;)
 
Kan ju faktiskt lägga upp en bild på min rygg, samma som jag la upp på fb men ändå. 
 
kanske inte så bra bild men ändå :)
 
men nu ska jag gå, märkte att statistiken höjs när jag bloggar lite oftare, märker det på kommentarerna oxå :) Skulle ni läsare vilja sprida lesfilles så e ni goa? Puss. / Jossan <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: