lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

fixar video när jag sjunger....

Kategori: Allmänt

Hejsan. nu sitter jag i kimberlys rum och ska fixa en video på iMovie när jag sjunger, och det blir ett egovideospel till eller vad man nu ska säga.... så det blir typ bara bilder på mig, heheheheheheheh. men nu så skypar jag med min vän Tor Mitander, och han typ hjälper mig att välja låt som jag ska sjunga, och nu har vi valt :) men ni får inte veta än. men jag tror att det blir jättebra faktiskt. bara kimberly är tyst, så man hör inspelningen bra, den lilla fisungen, hihihihihihi :D

nä jag skoja bara,... men ja, jag ska väl gå och spela in den där jävla skiten så att den blir klar någon gång, det tar ju sån helvetes lång tid annars.... men vi hörs sen, puss. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: