lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

Arvid å Bea = Skulle bli ett sött par!<3

Kategori: Allmänt

Hejsan alla söta bloggläsare. Idag har jag...Typ varit i skolan hela dagen och just nu sitter jag vid datorn, väntar på pappa och kollar på TV.

Ja jag kanske ska berätta vrf det står som det gör i rubriiken..?
Ja asså på rasterna och så brukar Bea typ hålla på med Arvid hela tiden. Ex: Hon tar hans mössa, hon tar hans vantar och så förföljer hon honom typ.. Ja och han värkar tycka att det är kul och dom skulle bli ett gulligt bråkande par...Tror jag!

Nu ska jag berätta en rolig sak som jag fick reda på typ förra veckan eller nåt.. Minn lärare som heter Mohamed har sökt till gladiatorerna och han ska vara med på utagningen! HAHAHA, jag dör! Tänk om han skulle komma med lixom! xD

Aja nu har jag nog inte så mycket mer att skriva så...Ja...HEJDÅ :*<3





Bjuder på denna! :*<3

Kommentarer

  • Bea säger:

    Asså whilma ta bort det stämmer inte alls och du kunde ha frågat och som om du tar Victors mössa så är du kär i honom elr det skulle vell inte Marcus tycka om asså ta bort -.- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

    2012-02-20 | 18:51:52
    Bloggadress: http://Beeeeeea.bloggplatsen.se
  • Emelie säger:

    Håller med Bea, det är faktiskt ganska taskigt, du gör ju typ samma sak med victor som Bea sa. Bea/dom kanske gör så för att dom tycker det är kul och för att dom e typ kompisar? Och som bea säger borde du ha frågat för det handlar ju faktiskt om Bea och hon kanske inte tycker det är så kul om någon skriver så om henne så du borde ta bort det här inlägget. E inte sur elr nått säger bara som jag tycker.

    2012-02-20 | 18:59:48

Kommentera inlägget här: