lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

skärholmen med mammi !.

Kategori: Allmänt

Hej alla människor..
i morse var jag å kollade på Emil's hockey match i tullinge å dom mötte såklart tullinge också.
Dom spelade i 15 gånger tre minuter. Det var typ is kallt så jag satt typ i cafeterian hela matchen. Men det var jätte skumt för jag hade typ as tråkigt så jag gick runt i hela ishallen, å det var typ en kille som var typ ett år yngre en mig som förföljde mig överallt! Han var typ as skum! HAHA! Ni kanske märker att jag skriver "typ" hela tiden, hehe.
Aja sen åkte jag å mammi t skärholmen och shoppade typ lite grejor.
NI vet dom där bilderna som jag la upp förut på några saker som jag sa att jag skulle köpa!? Jag köpte shortsen och sen så köpte jag typ tajts på kappahl. För att det andra som jag skulle köpa fanns tydligen bara att köpa online. Men aa, jag blev nöjd med de jag shoppade ändå.

Asså jossi e så himla söt! Idag e det ju första april, å på facebook skrev hon att hon skulle ta navelpiercing idah, å jag skrev typ: April april å då ringde hon mig å sa att det inte var ett april skämt!
Sen när jag kom hem gick jag in på facebook igen å då hade hon laggt upp en bild på en mage med en navelpiercing å alla bah: Åå va fint! Å jag: DEn bilden finns på google, åå va söt due jossi!
HAHA!!! Garva på mig när jag såg alla kommentarer..Å vad fint, det blev jätte bra gumman å allat annat..
hejdå :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: