lesfilles

vardag, skolan mode massa mer!

Dejt med duschen snart ;)

Kategori: Allmänt

Hejhej bloggen, snart ska jag ta en dejt med duschen, men först tänkte jag blogga lite,..

Imorgon så är det skola, och idrott UTOMHUS om jag inte fattade det fel..

Men aja, sen efter skolan så ska jag till stan med världens bästa gudmor Katarina
Shopping på höööög nivå, men aja.

Igår, så var jag på dop, min gudmors son Alfred skulle döpas, gullig unge dedär!
A men aa, hon bad mig sjunga på Alfreds dop, fast det skulle vara som en liten överraskning till gästerna,
så det höll vi hemligt för ALLA!

Jaja, lägger kanske upp videosarna efter att jag har duschat, men vi får se, det kanske kommer ta  ett tag och jag e JÄTTETRÖTT!!!

Men, a, ikväll MÅSTE jag va uppe till 22.30 ungefär, för jag ska se på BigBrother..

Oj, hah, länge sen jag bloggade såhär mycket, men jag fick låna pappis data, jag e på blogghumör och jag hade tid, hmm, kanske ska duscha imorn istället..? Äh, vi får se..

Här kommer en bild på mig och en bild på Whilmi, när pappi skulle oreobuzza oss, så var han tvungen att ta kort på oss,.


Hahahaha tofflor på vintern, knäpp som jag e! ♥


Haha whilmi höll på att dö av garv när pappi tog bilden, men du e söt ändå ♥♥

Jaja, ska försöka ladda upp lite bilder från dopet sen och videosarna, HAHAH skriver man så??????

Jaja, Patricia e bäst, Hejdå <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

/ JOSSSSSSSIIIIIIIIIII



Kommentarer


Kommentera inlägget här: